2006年1月10日星期二

深宵銅鑼灣街頭的二三事


因食死貓而OT到趕不上尾班地鐵,只好坐「超速」小巴到銅鑼灣轉通宵巴,知道剛走了班車,只好等多十幾分鐘,興利中心前的站頭,背後不遠處有情侶坐著等車,忽然有一似是自由行的男子問:「去機場的是那一班車?」(像是明知故問,我明明企正N11的站頭,古怪!),我當然回答佢,然後又問,「仲有冇其他車去機場?呢度係唔係軒尼詩道?老人幾多錢?...」(你老板!仲古怪,會唔會係扮自由行,實則思覺失調!」答多兩句,都係指比佢算,佢亦無端走開,相比以下的事,呢件已相對正常。

剛才坐在不遠處梯級上的情侶,忽然跳起追著甚麼似的(袋都唔理),還以為是情侶嘈交,怎知女的像是「上了電」似的叫:「佢用煙頭「辣」我!佢痴線架!」云云,(呢個真係似思覺失調!)後來情侶越行越埋我背後,真以為是賊情侶甚麼,女的在叫:「佢又行埋黎喇!」,像是避開甚麼越企越埋,直搭著我手臂,睇真o的原來真有個年約五十的女子(啊嬸?),邊吸煙邊走近遠處站頭一男子背後有所動作,幸好只抽兩口就放入垃圾筒(可能意識被人注意到。),我還真誤會那對情侶,古怪女子走開後,情侶亦都離開,我亦剛好有車,感覺像是某舊廣告:「At night, peoples come different!」,總之就是古靈精怪,還好車程算快,回家真好!

圖:深夜二時多的灣仔,只有百佳酒店招牌最光最亮!