2005年10月18日星期二

發現怪癖

剛發現一個個人的怪癖,而呢個怪癖原來可以在家裡延續,就是「旅行時愛睇當地電視的直銷channel」。

事源剛在有線電視的深圳台發現播放大陸的直銷廣告,令我回想起在台灣、在新疆,困在酒店房時、別人未睡醒,我都按著電視睇直銷廣告,呢類直銷廣告往往有美女點綴(例如慣常的豐X廣告)、橋段往往亦抵死、同時又體會當地物價民情,例如剛在新疆看到的「學童護背帶」(可能是全國通行的廣告),廣告用了三胞胎的小美女(像是知名童星),用上護背帶後,背脊竟然由彎(駝背)變直,其實其實只係彎低腰再坐直,完全唔洗落Effect相當低成本又笑爆,唔知你又有冇呢個癖呢?

2005年10月16日星期日

Flickr


Flickr

早前見Karen像是用了及雜誌介紹了Flickr,Yahoo免費的網上相簿,相信又是對抗Google等對手的新動作,正好,小弟本想長期租用Web Space存放相片,你免費就試用你吧。

登記:http://www.flickr.com

剛Upload的新疆照,想睇就睇:http://www.flickr.com/photos/benxchan/