2005年8月25日星期四

怪癖遊戲

雖然覺得「五個怪癖」遊戲好無聊,但一則被人記得而邀請玩已經相當好,二則我為人亦好無聊,好,就將塵封二十多的秘密一次解封!(其實冇乜野的!)

1) 離群獨處
好多時,與同事午膳後,都會用入數、買野之類借口「行開下」,等有私人空間行下、睇下野、去北角碼頭吹吹風(十零分鐘),可能同事會覺得有點古怪,其實都係冇乜野的。(只因單單北角都大把野等你發掘)

2) 尋幽探秘
試過與家人遊北京,旅遊車經過古舊的澡堂,下車後我又自已一個「尋幽探秘」,走路回經過的澡堂影相,結果被狗吠、被人圍,好在解到圍,其實響邊度我都愛「尋幽探秘」的,總係想知那度門後、那座山後、天台上面等等,會唔會別有洞天呢!呵!(其實去過不少危險地方(如放工後自己忽然想買中東頭巾而走入舊重慶大廈商場),幸好是男子漢,總有天不怕地不怕的感覺。)

3) 捽死皮
無聊時總手痕捽面皮,別人總說「捽乜野姐」,結果皮膚越捽越差。

4) 大力「呻鼻涕」
習慣了,總係大力用紙巾夾著鼻哥,再大力呻鼻,可能長期的鼻敏感由此得來,亦多次呻出血(另乞嗤亦相當大聲,我自覺好有氣勢。(有些人總好辛苦地壓到近無聲,再細聲講...Excuse me...,其實掩了咀仲Ex乜姐。)。

5) 戀物癖
可能自小家貧,冇乜玩具(其實都唔少),所以自有經濟能力以來,其本上想買的都會買回來(鍾意咪買law!)、仲係立即果隻,而此癖亦引伸到電子器材、相機方面,而且包裝盒都會保存的,所以開始迫爆小小睡房,門口依然有一袋年幾前讀HD時的功課、多個袋、兩袋新疆手信!

被捲入沒完沒了漩渦來源:
K人

將要捲入沒完沒了漩渦的幸運兒:

Zue

很多Blog人都開始玩了