2006年7月14日星期五

今日返工時批了個命盤

工作中乜野人都會遇到,今日臨時做了個訪問稿,上了老銅的寫字樓小單位,採訪一個「算命工作者」,要問的問了、影的又影了,最後佢問:「想唔想問幾句?」猶疑一陣,好,免費就問兩問,結果話十幾二十歲果陣較現在貪玩(好正常wow),家下至三十歲較平穩甚至悶(又好正常丫),三十過後事業更旺(都好正常wow),批命期間試過入錯數計錯(究竟一開始有無計過?我背著LCD Mon都唔知),其實部份都幾準,但聽過就算吧,我反覺得命運未必行這條路,反之計算過、問過卜可能因而受影響,潛意識地將行為貼近問卜結果,準唔準可能睇你自己罷!

2 則留言:

匿名 說...

你那個「跟了那條路」的論點很好呀!好多算名人就是會算出人家不好,然後建議人用錢「化解」它,我覺得非常陰質!

benxchan 說...

其實睇唔睇都要捱,不如,唔好睇,但我信風水,有其科學跟據,有線風生水起可以免費學Tim,話時話你試過俾「名人」算名?