2005年7月11日星期一

起動新疆

六月頭去完新疆女孩的照片




睡在牆上的背囊

Ospery 75L 半個人高的背囊入手,代表住新疆之旅差唔多「去硬」,講下講下成年前已經與同學約定(但原本約定的早已遊完新疆返港...),而家不足一個月就上路,各樣準備都相當充足。

一直響往一遊新疆,源起於可能是中學時代某期中國旅遊的專題,或者,報章上漂亮的新疆姑娘相片,由於種族關係,哈薩克、維吾爾人於當地聚居(哈薩克是遊牧民族,當然有漢人,據說是歷年殖民與流放之果),所以感覺上新疆就是「不像中國領域的中國地方」,好異域,想到可以影好多「人民+地理面貌」的相片就開心,整體感覺就像是人生的一個小探險之旅。(其實兩個女孩去完都沒甚麼問題,加上會買旅遊保險,相信兩個大男人沒甚問題吧!)

2 則留言:

陳花 說...

記得影多d相返來!!!!
同埋我想要d手信得唔得? ?!我唔要野食啦!!!

匿名 說...

新彊其實係一個發展得好好的旅遊區!
我完全見唔到旅遊書的相片可以周街見到民族打扮的小數民族(見到都係要比$影相)
希望你去到客什真係可以見識到民族風情啦!!!