2005年6月22日星期三

久違了的感動:Batman Begins


好唔好睇:六個好(如果五個最高)

本想睇「史密夫決戰史密妻」,友人說更想睇「蝙蝠俠--俠影之謎(Batman Begins)」(中文名唔知點樣),好,就先睇「Batman Begins」吧,一睇,不得了,用41蚊響朗豪睇就更覺超值(講的是朗豪UA音響與畫面)。

有血有肉好多

計起上黎,近代的蝙蝠俠電影(添布頓版Batman起)都有四套之多,珠玉在前,Batman Begins要突破舊有感覺、方向確有難度,要同添布頓比當然又冇可能,今次走寫實確實走對了路。

前段將蝙蝠俠出現情理化(蝙蝠俠處身中國勞改營/監獄,中國熱?),講出蝙蝠俠重點---即係「恐懼」,佢心目中的恐懼,亦都交代到呢種恐懼點解會轉化為「壞蛋」的恐懼(為表達呢種恐懼,音校亦幫助不少),而前段的交差夾集蝙蝠俠「童年、少年(大學時期)、青年(修練中)」的處理亦不俗(個人喜愛此段,尤其持槍想報父母之仇一幕),至此,你話講Batman Begins其實佢呢刻完場你都吹佢唔漲,不過中後段劇情隨之而來,亦未有令人失望,而「原來Batman的道具係冇人要的自家產品」、「奸角心理學家的毒招」都帶點突破,更突破是忍者派首領其實係恐怖份子,娛樂片種,尾段點都要做下高潮位,雖然結果會是意料之內,但一樣令人睇得興奮,至少,你會覺得---「好型」(例如從車廂中逃脫一幕),娛樂片來說已經足夠了(蜘蛛俠一類真的不覺好睇)。

沒有留言: