2005年7月5日星期二

一天都係星


住在大嶼山僅有的優點,就係有個大天空

2005年7月3日星期日

介紹套戲過你睇:Cold Case (鐵証懸案---趕客的中文名)

前幾晚,無聊下的轉台,轉轉下,睇到一個幾特別的畫面「典型的美國「破案類」劇集,但片中人會隨回憶事發經過,畫面中主人翁會隨之而變成回憶中的她(十年甚到幾十年前的她)」表面上看似集以為常的拍攝技巧,但繼續睇落去,差唔多每個與案件有關人物都會用上以上技巧,拍出?又,好睇喎。

舉個例子,上星期的一集,講的是六十年代,黑人少年被幾個成年白人帶上車(只睇到後半集),載往樹林毒打,其中一人將小女兒留於車上(佢當然睇到全程成為証人),女孩目睹過程同時車上收音機正播緊「馬丁路德金」I have a Dream的宣言,最後打至重傷的少年至死不屈,俾人吊死樹上...

結局一幕,當年毒打處死黑人男孩的當然全部落網,幾個男人逐一押下車,而帶下車的都係六十年代的他們(與現今老年身影的畫面交錯出現),當年的小女孩(現在五十歲吧)站在一旁,慢鏡頭加上黑人Soul(騷靈)音樂,講氣氛,確實營做得好好。

最尾一幕,中年的黑人探員帶上鮮花憑吊黑人少年,鮮花放到韆鞦上,呢刻,黑人少年出現了,穿著白色恤衫的他微笑對著同樣少年時代的探員...已經尋冤得雪?姑勿論咁拍成本高幾多(表情上、演技上都要連戲,樣貌就更加,奇怪的是演同一角色的老、少演員可如此相似,選角上相信都有一定難度),這樣表達,實在相當吸引。